reklama

iPod je lepší na pozeranie, než na počúvanie hudby..

Dlho som ho obdivovala iba na obrázkoch. Keď som ho uvidela po prvýkrát, pripadal mi ako krásne, nádherné, skvostné dielo naozaj schopných designerov. Ale necítila som potrebu si ho kúpiť, lebo ma počúvanie hudby viac ako 10 minút v kuse a vonku unavuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Obrázok blogu

Nedávno som sa tak túlala po známom bratislavskom nákupnom centre Polus, keď tu zrazu, ahaho zazrela som maličký macshopík a v ňom dvoch predavačov, nie už tak maličkých. Tak som zašla dnu, slušne, ako ma mamina vychovala pozdravila a spýtala sa, či si môžem vyskúšať niektorý z iPodov so snahou milo sa usmievať. Nie snáď preto, že by mi ten asi 15 ročný chlapec s problematickou pleťou bol sympatický, ale preto, že sa rada na ľudí usmievam.

Chlapec mi niečo neochotne odsrkol a ukazoval mi, že ho predsa majú vyložený kúsok odo mňa. Neváhala som a svižným krokom sa vydala okúsiť túto mašinku. K teleportácii k iPodu mi stačil iba jeden krôčik takže to ani moc dlho netrvalo.

Keď som ho zbadala zblízka, zaľúbila som sa. Asi len druhýkrát v živote, ale bola to láska na prvý pohľad. Neverte obrázkom! V skutočnosti je ešte krajší! Maličký iPodík nano sa namňa usmieval a akoby hovoril "chyť si ma". A tak som si teda chytila.

Po krátkom hraní sa a mojom fakt milom prekvapení, aké je ovládanie ľahke a intuitívne, dokonca aj pre blondínky, som poprosila predavača o pár technických detailov, ako je výdrž batérií, záruka, cena a tak podobne.. Nuž čo som mohla čakať, okrem ceny som sa vlastne nič nedozvedela.

Po tomto jedinom odradzujúcom okamihu, som sa vybrala domov a nič som neponechala náhode. Na internete som si pilne ako včielka, všetko potrebné preštudovala, aby som si nekúpila mačku, i keď veľmi peknú, milú, hravú, sexi, krásne oblečenú, ale predsa len mačku - vo vreci.

Nakoniec som po krátkej, ale zrelej úvahe, tento designérsky skvost objednala. 1GB čierny iPod mi sľubovali ešte pred Vianocami a na môj údiv svoj sľub dodržali. Mám ho už skoro mesiac a nedokážem posúdiť, či som s ním spokojná, alebo nie, pretože som na ňom hudbu počúvala asi len 3x. Nie preto, že by hral zle, ale skôr som k tomu ešte akosi nemala príležitosť a možno ani chuť. No vždy pred spaním sa na neho pekne usmejem, on na mňa a je nám spolu fajn. :o)


Barbora Kmeťová

Barbora Kmeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako grafička. Znie to smiešne nie?:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu