reklama

Som ozaj taká dobrá?

Nič svetoborné som zatial na blog nenapísala, aspoň podľa mňa. A aj tak ma už oslovilo niekoľko ľudí, ale to bolo skôr na rande.. teda, vraj píšem dobre a či by sme sa nestretli, ale nebolo to len tu z blogov. Teraz som dostala ponuku od magazínu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)

Píšem super články a dobre sa čítajú. Toľko z mailu, budú radi ak u nich budem písať a ja sa pýtam som ozaj taká dobrá?:) No za pokus to stojí, svoj blog tu asi nezruším, ale som zvedavá, ako sa mi bude dariť na novom.

Mimochodom, keď som už bola pri tých rande, veríte na lásku cez blogy? Môžu sa do seba zaľúbiť dvaja bloggeri? Možno, že niekoho mám, dúfam, že nie len jarnú lásku, berte to ako anketovú otázku:)

Moj nový blog: http://www.magmag.sk/blog/barbora

Zatiaľ som nič nepridala, tak dúfam, že ma hned nevyrazia. Ach Barborka Barborka, si ozaj taká dobrá?.....

Barbora Kmeťová

Barbora Kmeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako grafička. Znie to smiešne nie?:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu