reklama

MacBlog je jednoducho sexi!

Dlho mi tu niečo podobné chýbalo. V Čechách mali svúj mújmac a my sme zostali opäť akosi pribrzdení. Až som narazila na maličký zázrak uprostred púšte ničoho - MacBlog. Predvčerom sa z googlu odklikla a ani neviem ako a bola som na macblogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Priznám sa trošku som sa hanbila. Surfujem po internete denne niekoľko hodín a na niečo takéto som prišla až teraz? Barborka, Barborka.... zas si všade posledná;(.
Chcem tento projektik pochváliť najmä po grafickej stránke, obsahovo som toho zatiaľ moc neprečítala. Naozaj som sa na grafiku dívala s otvorenými ústami a vždy keď ho navštívim mám pekný pocit, grafický zážitok, ako z pekného chlapa, alebo aj peknej ženy:p. MacBlog je jednoducho sexi!

Graficky je mi MacBlog najsympatickejší spomedzi všetkých webov a blogov čo na internete poznám. Napríklad taký mújmac mi pripadá príliš veľký a chladný. MacBlog ma našťastie, takú zvláštne príjemnú rodinnú atmošku a to sa mi na ňom páči najviac.

Jediné čo mi pri zbežnom prezretí chýbalo boli testy. To už je jedno aké, veď hardwaru aj softwaru je dosť a keď ich môže robiť mújmac tak prečo MacBlog nie? Možno som na jeden dôvod prišla a dokonca mi je to i záhadou. Odkiaľ na to berú peniaze? AAAle Barborkaaa... zase nerozumieš?

Tak som si len tak blogla po čase, lebo ma potešilo, že takýto maličký nezávislý projektík s peknou grafikou tu na Slovensku máme. Držím palce a keď budete potrebovať ženskú ruku tak som tu...

Barbora Kmeťová

Barbora Kmeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako grafička. Znie to smiešne nie?:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu