reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Kmeťová

Barbora Kmeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako grafička. Znie to smiešne nie?:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Barborka bojovníčka #1 týždeň chudnutia

Barbora Kmeťová

Barborka bojovníčka #1 týždeň chudnutia

Je tomu týždeň čo som sa rohodla chudnúť. Prinášam výsledky za prvý týždeň.

  • 18. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Ach Barborka brusko ti rastie - Bojuj!

Barbora Kmeťová

Ach Barborka brusko ti rastie - Bojuj!

Leňošenie na kúpalisku, hot dogy, langoše, sladká kofolka to ja milujem, ale bohužiaľ aj moje bruško. A tak sa stalo, že z Barborky je tučko. Pribrala som 4kg a neviem čo s tým.

  • 11. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 46
Som ozaj taká dobrá?

Barbora Kmeťová

Som ozaj taká dobrá?

Nič svetoborné som zatial na blog nenapísala, aspoň podľa mňa. A aj tak ma už oslovilo niekoľko ľudí, ale to bolo skôr na rande.. teda, vraj píšem dobre a či by sme sa nestretli, ale nebolo to len tu z blogov. Teraz som dostala ponuku od magazínu.

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
Čo na nás tí muži vidia?

Barbora Kmeťová

Čo na nás tí muži vidia?

Veľakrát keď idem po meste, alebo len tak po ulici, všímam si, že sa na mňa niektorí muži pozerajú, niekedy až žiadostivo. Nepopriem, že je to z časti aj prijemné, ale zároveň si kladiem otázku: čo na mne vidia?

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 123
MacBlog je jednoducho sexi!

Barbora Kmeťová

MacBlog je jednoducho sexi!

Dlho mi tu niečo podobné chýbalo. V Čechách mali svúj mújmac a my sme zostali opäť akosi pribrzdení. Až som narazila na maličký zázrak uprostred púšte ničoho - MacBlog. Predvčerom sa z googlu odklikla a ani neviem ako a bola som na macblogu.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
reklama
Prečo si muži kupujú piráty?

Barbora Kmeťová

Prečo si muži kupujú piráty?

Ja neviem, možno som nudná, ale mňa Silvester viac otravuje ako baví. Najmä preto, že týždeň pred ním a týždeň po ňom, aspoň u nás v Petržalke, neustále búchajú piráty. Dokonca mám niekedy strach. Parkrát sa mi už stalo, že pirát vybuchol vedľa mňa..

  • 2. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
iPod je lepší na pozeranie, než na počúvanie hudby..

Barbora Kmeťová

iPod je lepší na pozeranie, než na počúvanie hudby..

Dlho som ho obdivovala iba na obrázkoch. Keď som ho uvidela po prvýkrát, pripadal mi ako krásne, nádherné, skvostné dielo naozaj schopných designerov. Ale necítila som potrebu si ho kúpiť, lebo ma počúvanie hudby viac ako 10 minút v kuse a vonku unavuje.

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 41
reklama
SkryťZatvoriť reklamu